اقتصاد 90

سرای اقتصادی دانشجو دانشگاه سمنان

وزیر احتمالی وزارت اقتصاد دولت یازدهم را بیشتر بشناید.


علی طبیب‌نیا عضو هیئت علمی دانشگاه تهران و معروف به "متخصص مقابله با تورم" از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی به عنوان وزیر اقتصاد و دارایی معرفی خواهد شد.

 علی طیب‌نیا متولد 1339 به عنوان گزینه جدی برای وزارت اقتصاد و دارایی از سوی حجت‌الاسلام حسن روحانی معرفی شد.

طبیب‌نیا تا دوره پیش دانشگاهی در اصفهان بود و تحصیلات خود را در شهر محل تولد خود گذرانده است و سپس به دانشگاه تهران می‌رود و در رشته اقتصاد به تحصیل خود ادامه می‌دهد. وی دوره کارشناسی ارشد خود را نیز در دانشگاه تهران می‌گذارند و یک سال از دوره دکترا را نیز به مدرسه اقتصاد لندن می‌رود. طبیب‌نیا هم‌اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه تهران است.

طبیب‌نیا دکترای خود را در سال 1372 رساله دکترای خود را با عنوان "تورم ساختاری در ایران" ارائه می‌دهد و موفق می‌شود مدرک دکترای خود را از دانشگاه تهران دریافت کند.

سوابق اجرایی علی طبیب‌نیا به شرح زیر است:

- دبیر کمیسیون اقتصاد هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری در کمیسیون اقتصاد به مدت سه سال و دو ماه از سال 1376

- مشاور کمیسیون اقتصاد هیئت دولت نهاد ریاست جمهوری در کمیسیون اقتصاد به مدت یک سال و پنج ماه از سال 1384

- مدیر گروه اقتصاد نظری دانشکده اقتصاد دانشـگاه تهران به مدت یک سال و 10 ماه از سال 1376

-مدیر امور دانشجویی و فرهنگی دانشکده اقتصاد دانشگاه تهران به مدت یک سال و هفت ماه از سال 1377

- معاون طرح و بررسی نهاد ریاست جمهوری به مدت سه سال و 11 ماه 1380

- عضو شورای پژوهشی سازمان بررسی و نظارت به مدت چهار سال و دو ماه از سال 1383

- عضو شورای پول و اعتبار و کارشناس متخصص در مسائل پولی و بانکی این شورا در خصوص بانک مرکزی به مدت هفت سال و دو ماه از سال 1388

- عضو شورای پژوهشی نهاد ریاست جمهوری به مدت یک سال از سال 1384

- معاون اقتصادی و هماهنگی امور برنامه و بودجه معاونت اقتصادی سازمان مدیریت و برنامه ریزی کشور به مدت یک سال و دو ماه 1385

- کارشناس ارشد سازمان بهره‌وری آسیایی جهت تهیه برنامه ملی ارتقا بهره وری در ایران سازمان بهره وری آسیایی به مدت یک سال و پنج ماه 1387

نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:معرفی وزیراقتصاد دکترحسن روحانی,وزیراقتصاددولت یازدهم,معرفی علی طیب نیا,وزیراقتصاد,, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

با توجه به برگزاری انتخابات انجمن علمی دراردیبهشت ماه سال92 دردانشگاه سمنان چندین شائبه متوجه دانشگاه ومسولین برگزاری آنها گردید.

واما نکات جالب:

1:این انتخابات درحالی برگزارمیشود که  یک دانشجو محترم میتواند به راحتی نزدیک به "60" کارت همزمان  برسرصندوق ها حاضر نماید ودرآن واحد به نفرات مدنظر خود رای داده و از صحنه دانشکده محل انتخابات خارج شود.

2:مسئولین برگزاری انتخابات هر دانشکده دانشجویانی هستند که خود نیز میتوانند در انتخابات شرکت کنند و یا دبیر سال قبل انجمن همون دانشکده میباشند،ما قصد تهمت به افراد خاصی را نداریم، اما انتخاب این شکلی واقعا شبهه برانگیز است.

3:نکته خیلی جالب وجذاب این میباشد که، موقع رای شماری بازهم همان افرادی که صلاحیت آنها معلوم نیست درکجا تعیین شده است باید حضورداشته باشند.

4:ثبت نام از دانشجویان مایل به شرکت در این انتخابات در دانشکده های مختلف در زمان خیلی نامعلوم که اکثر ورودی ها از آن بی اطلاع هستند تعیین میشود وبه پایان هم میرسد.بدون اینکه کسی خبردار بشود.

5:ونکته ی جذاب تر اینکه همه ی اون افرادی که انتخاب میشوند به وسیله این مکانیسم رای گیری،دوستان شما میباشند بنابراین نمیتوانید هیچگونه اعتراضی هم به اینجور انتخابات داشته باشید.چون اگر صحبت های شما اثبات بشود،انجمن رشتتون توسط دانشگاه نزدیک  شیش ماه تا یکسال تعلیق میشود.

6:پیشنهاد مااین است که اصلا همچین انتخاباتی برگزار نشه بهتراست،و ازاساتید بخواهیم 5نفر از دانشجویان فعال رشته تحصیلی راانتخاب نمایند وبه مسئولین اطلاع دهند.البته اگراساتید مشاورانجمن علمی این زحمت را به خود بدهند.

نتیجه:

خوب اینها نکاتی بود که باید درمورد انتخابات باید بیان میشد و از آقای تبریزیان که مسئول برگزاری انتخابات دانشکده علوم انسانی و نیز دبیر سابق انجمن علمی فاخر اقتصاد بودند عذرخواهی میکردم بدلیل قرار دادن پست انتخابات شبهناک انجمن علمی اقتصاد.بابررسی های صورت گرفته مشاهده کردیم که درکل دانشگاه این فضا حاکم است وایشان تقصیری دراین مورد نداشتند.:صمیمانه پوزش میطلبم بخاطر شبه ای که در ذهن دوست عزیز وپر تلاشم ایجاد شد.

آرزوی موفقیت برای تمام انجمن های علمی دانشگاه

 

نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: دو شنبه 14 مرداد 1392برچسب:انتخابات انجمن علمی اقتصاد,شبهات انتخابات انجمن های علمی دانشگاه,انتخابات شبهناک انجمن علمی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

 

ناگفته های دکتر داودی از دولت احمدی نژاد

 

معاون اول دولت احمدي نژاد نقاط ضعف و قوت دولت‌هاي نهم و دهم را بيان کرد.

 

    

 

در یکی از آخرین جلسات جمع بندی برنامه دولت یازدهم که با حضور دکتر باقری لنکرانی برگزار شد، دکتر پرویز داودی مسئول تدوین برنامه دولت یازدهم سخنان مهمی درباره چارچوب این برنامه، مشکلات اقتصادی و راه حل های آن بیان کرد که مشروح این سخنان در ادامه می آید.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: چهار شنبه 2 مرداد 1392برچسب:عملکرداقتصادی دولت نهم ودهم,ناگفته های داوودی از عملکرددولت نهم ودهم,شکایت دادوی از احمدی نژاد,احمدی نژاد واقتصاد,نقاط ضعف اقتصادی دولت نهم ودهم, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , eghtesad90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com