اقتصاد 90

سرای اقتصادی دانشجو دانشگاه سمنان

شما هم در جریان نمایش فیلم توهین آمیز به حضرت محمد (ص) هستین.و خشم و عصبانیت مردم رو میبینید.این فیلم به کارگردانی کشیش قرآن سوز ساخته شده.قبل از این هم خواننده هایی مثل شاهین نجفی و محسن نامجو آهنگ هایی در توهین به امامان داشتن.اگه این مقوله رو دنبال کنیم میبینیم که این مثل یه برنامه برای قبح شکنی میشه تا کم کم ما رو بی تفاوت کنن.
توی سایت ها که میچرخیدم نظرات متفاوتی وجود داشت در مورد مقابله به این افکار.
یکی از کشت و کشتار حرف میزد و یکی هم از جنگ نرم علیه اونها 
یکی میگفت اونا مسلمونها رو وحشی نشون دادن توی فیلماشون و با اعتراض و کشتن سفیر ها مسلمونها هم تایید کردن \س اشتباهه و یکی میگفت که اگه این جور حرکات نباشه انگار که هیچ.
نظر شما چیه؟؟
چکار باید کرد؟؟
نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:فیلم موهن علیه پیامبر, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

این روزها در دنیای اقتصاد و کسب و کار با نام کشورهایی برخورد می کنیم که تا پیش از این یا اصلا خبری از آنها در اقتصاد دنیا نبود یا خیلی کم با نامشان برخورد می کردیم.

به گزارش بانکی دات آی آر، این کشورها با پیشرفت های اقتصادی خود در سال های اخیر در جمع برترین اقتصادهای نوظهور قرار گرفته اند.

در این گزارش با 10 کشور برتر در زمینه اقتصاد نوظهور آشنا می شویم ....

 


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: پنج شنبه 30 شهريور 1391برچسب:ده کشور برتر اقتصادی,کشورهای اقتصادی, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

نتایج اجلاس غیر متعهدها بر اقتصاد ایران

حضور تعداد زيادي از سران و هيأت‌هاي مختلف از كشورهاي متعدد درايران به خودي خود مي‌تواند گام مؤثري در نافرجام ساختن بيش از پيش برنامه‌هاي دشمنان در راستاي فلج کردن اقتصاد ایران باشد.


ادامه مطلب
نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:تاثیراجلاس سران براقتصادایران, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

بالاخره بعداز انتظار فراوان دوست عزیزمان آقای سعیدقهرمانی که یکی از نویسندگان وبلاگ نیز هست اولین تک آهنگ خود را به دوستانش هدیه کرد صمیمانه به اوتبریک میگوییم

به زودی آهنگ زیبای "لحظه رفتن"او در وبلاگ برای دانلود قرار خواهد گرفت

باتشکر:مدیروبلاگ اقتصاد90

نویسنده: مهدی سروی ׀ تاریخ: چهار شنبه 15 شهريور 1391برچسب:سعیدقهرمانی,لحظه رفتن,آهنگ لحظه های رفتن,آشنایی با دانشجویان اقتصاد سمنان, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

CopyRight| 2009 , eghtesad90.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com